Dashboard | +Follow
My Heart is for You
Wednesday 30 November 2011 | 06:07 | 0 comments
Hey ;) malam nieh rasa mcm
nak sepak org jaa ! takdaa muddd ! Oh SHIT 
Aku cukop pantang bila makhluk
allah nieh sibuk hal aku ! PANTANG OKAY?
sila faham word tuh , ! Mmg lha aku ni
tak prefect mn p0wn 
xp takpayah nak kata lha sangat
kyta tuh p0wn samaa jaaa !
maty nt p0wn pakai kain puteh jugak bukan
kain merah kain biru kain ungu ka
apa kaa ! nak tanam p0wn sama ja
bukan tanam pesyen lain !
dok kata kat org jaa lebeh2 ,! biaq pi lha
dh aku mampu nak buad benda tuh!
hg tak mampu dok diam dh rr ! 
menyibuk hal
org NUMBER SATU 
tapi diri sendiri mcm tahikk !
Menyampah akuu !
Takpayah nak jeles2 bagai ,
ada ushaa ada kejayaan masing2 ,!
jgn nak jeles sangat tak tentu psal lhaaaa okay ?
Herr ! lhaa mmg geram gilaa mlm nieh ! 
sorry fruitheart saya takda mud
nak rply msg awak ! :'(
awak pegi sana jaga diri tauu !? 
i always pray for u dear . :)
iloveyouhubby <3
baii ! 

Older Post | Newer Post